Τρόποι Πληρωμής

α) Μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε λογαριασμό συνεργαζόμενης τράπεζας. Σε περίπτωση που κάνετε την πληρωμή σας μέσω κατάθεσης, είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε εξ 'ολοκλήρου την προμήθεια της τραπεζικής μεταφοράς (εφόσον υφίσταται).

Συστήνουμε στους πελάτες μας να επιλέγουν συνεργαζόμενες τράπεζες για την αποφυγή προμήθειας. Π.χ. Αν διαθέτετε τράπεζα Alpha Bank, προτείνουμε να κάνετε την κατάθεση σας στον Alpha Bank λογαριασμό μας και όχι σε Eurobank.

Οι τράπεζες στις οποίες μπορείτε να κάνετε την τραπεζική μεταφορά είναι:

EUROBANK

Αριθμός Λογαριασμού: 00260175430200180757
IBAN: GR87 0260 1750 0004 3020 0180 757
Όνομα Δικαιούχου: Ν. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΕΕ

ALPHA BANK

IBAN: GR41 0140 1540 1540  0232 0001 911
Όνομα Δικαιούχου: Ν. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΕΕ

ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN: GR98 0172.0190.0050.1901.0731.471
Όνομα Δικαιούχου: Ν. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΕΕ

ΕΘΝΙΚΗ

IBAN: GR68 0110 1810 0000 1814 7012 670
Όνομα Δικαιούχου: Ν. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΕΕ

β) Με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, IRIS Payments, Klarna κλπ μέσω vivawallet

γ) Με πληρωμή μέσω κάρτας ή μετρητών σε οποιοδήποτε από τα καταστήματά μας. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι σημαντικό να γνωρίζετε η πληρωμή πρέπει να γίνει πριν την αποστολή των προϊόντων σας, ανεξάρτητα από το σημείο παραλαβής.

Σημείωση: Δεν δίνεται η επιλογή αντικαταβολής ή πληρωμής κατά την παράδοση λόγω φύσης του προϊόντος

Τρόποι/ Έξοδα Αποστολής

Η επεξεργασία της παραγγελίας σας ξεκινά από την στιγμή που η κατάθεση επιβεβαιωθεί από το λογιστήριο της εταιρίας. Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την μεταφορά μέσω τραπέζης, η παραγγελία σας θα επεξεργαστεί αφού η πληρωμή εμφανιστεί στην αντίστοιχη τράπεζα και όχι την ημέρα της κατάθεσης. Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις αν η μεταφορά γίνει από τράπεζα που δεν συνεργάζεται με την Optima Blinds.

Για την αποστολή σας, το κόστος ανέρχεται στα 7,5 εύρω για παράδοση στον χώρο σας ή είναι δωρεάν στην περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα.

Οι αποστολές γίνονται σε συνεργασία με την Courier Center.  Σε περιπτώσεις προϊόντων μεγάλου όγκου (με πλάτος άνω των 200cm), χρησιμοποιούμε συνεργαζόμενη μεταφορική για περιοχές εκτός Αττικής και ενημερώνουμε τον πελάτη για την όλη διαδικασία.

Αν ο πελάτης επιθυμεί την συνεργασία με άλλη Courier/ μεταφορική από αυτήν που συνεργαζόμαστε, θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει εγκαίρως με την παραγγελία του είτε τηλεφωνικώς στο 210 7101710 είτε στο e-mail: support@optimablinds.gr.

Ο πελάτης/-ισσα ενημερώνεται όταν το προϊόν έχει ετοιμαστεί και παραληφθεί από την συνεργαζόμενη εταιρία για αποστολή στον χώρο του/της. Ο πελάτης ενημερώνεται μέσω e-mail για την όλη διαδικασία.

Α. ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Το Optima Blinds εξυπηρετεί πελάτες πανελλαδικά. Τα προϊόντα παραδίδονται στη διεύθυνση παράδοσης που επιλέξατε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Σε όλα τα προϊόντα εμφανίζονται οι κατά προσέγγιση ημερομηνίες παράδοσης. 

Δεν εξυπηρετούμε υπηρεσίες locker (όπως BoxNow ή Skroutz Point) λόγω μεγέθους των προϊόντων μας.

Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.λ.π.), τότε θα ενημερωθείτε έγκαιρα μέσω e-mail ή τηλεφώνου.

Αποστολές δεν πραγματοποιούνται Σάββατο, Κυριακή και αργίες.

Β. ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Τα έξοδα αποστολής για το εξωτερικό ανέρχονται στα 12 €, αναλόγως με τη χώρα προορισμού, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα.

Ο χρόνος παράδοσης είναι περίπου 10 εργάσιμες μέρες. 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ 12€ : Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο.

Η κυριότητα του προϊόντος μεταβιβάζεται στον αγοραστή μετά την πλήρη και ολοσχερή εξόφλησή του, ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό του πελάτη.

Η Optima Blinds αγωνίζεται καθημερινά για να πετύχει τις καλύτερες τιμές στα μεταφορικά σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο. 

Σημείωση: Η εταιρεία Courier πραγματοποιεί παραδόσεις Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-18:00 και Σάββατο* 10:00 - 16:00. Σε περίπτωση που η παράδοση δεν πραγματοποιηθεί με την πρώτη προσπάθεια, η εταιρεία Courier θα κρατήσει το δέμα στο γραφείο που εξυπηρετεί την αντίστοιχη περιοχή αποστολής για 5 εργάσιμες ημέρες και θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον παραλήπτη τουλάχιστον 3 φορές, στο τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την παραγγελία του στο www.optimablinds.gr, με γραπτά μηνύματα ή κλήσεις. Σε περίπτωση που δε μπορέσει να έρθει σε επαφή με τον παραλήπτη και επέλθει το διάστημα παραμονής του δέματος, η παραγγελία θα επιστρέφεται στα γραφεία μας. 

*Παραδόσεις Σάββατο γίνονται μόνο αν το ζητήσει ο πελάτης - παραλήπτης της παραγγελίας και υπάρχει επιπλέον χρέωση. Σε περιπτώσεις όπου επιθυμείτε να γίνει παράδοση Σάββατο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε σχετικά με την επιπλέον χρέωση.

Τρόποι Παραγγελίας

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους: 

Α. Από τον ιστότοπο www.optimablinds.gr, όπου υπάρχει η φόρμα παραγγελίας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας.

Β. Στο e-mail: info@optimablinds.gr

Γ. Τηλεφωνικά, καλώντας μας στο 210 7101710 από Δευτέρα ως Παρασκευή 10:00 - 17:00.

Σημείωση: Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, εντός 24 ωρών, θα λάβετε αντίγραφο της παραγγελίας σας μέσω email.

Παρακολούθηση παράδοσης

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί στην εταιρεία courier, θα λάβετε ένα email από εμάς με τον κωδικό παρακολούθησης (tracking number). Εάν δεν σας έχει αποσταλεί κωδικός παρακολούθησης, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό σας ή επικοινωνώντας μαζί μας μέσω e-mail.

Πληροφορίες Παράδοσης - Όροι & Προϋποθέσεις

1. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορούμε να ολοκληρώσουμε την παραγγελία σας, το Optima Blinds διατηρεί το δικαίωμα να αποστείλει με οποιονδήποτε άλλο μεταφορέα στην Ελλάδα κατά την κρίση μας. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα αποστολής των προϊόντων με διαφορετικούς ταχυμεταφορείς, εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο από την εταιρία (λόγω όγκου) ή μετά από αίτηση του πελάτη. 

2. Οι χρόνοι κατασκευής που διαφημίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι καθαρά ενδεικτικοί και το Optima Blinds δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο ή υπόλογο για αλλαγές στο δεδομένο χρονοδιάγραμμα. Καθώς τα προϊόντα δεν μπορούν να κατασκευαστούν εκ των προτέρων, έχουν αυστηρά χρονοδιαγράμματα παραγωγής και μερικές φορές ζητήματα όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες και προβλήματα ποιοτικού ελέγχου μπορεί να προκαλέσουν καθυστερήσεις. Όλα τα είδη κατασκευάζονται κατά παραγγελία και στοχεύουμε πάντα στους ταχύτερους χρόνους κατασκευής. Ως εκ τούτου, η εταιρία δεν προσφέρει καμία αποζημίωση ή έκπτωση σε περίπτωση καθυστέρησης της κατασκευής. Ο πελάτης ενημερώνεται έγκαιρα σε τέτοιες περιπτώσεις.

3. Οποιεσδήποτε αλλαγές στη διεύθυνση παράδοσης πρέπει να γίνουν μέσω τηλεφώνου στο 2107101710 ή μέσω e-mail στο sales@optimablinds.gr. Η διεύθυνση παράδοσης μπορεί να αλλάξει έως και 48 ώρες από την καταχώρηση της παραγγελίας. Όλα τα προϊόντα κατασκευάζονται κατά παραγγελία για κάθε παραγγελία, επομένως η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης που αναφέρεται κατά την υποβολή της παραγγελίας υπόκειται σε αλλαγές λόγω παραγόντων εκτός ελέγχου μας. Το Optima Blinds δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά υποστείτε εάν δεν επιτευχθεί ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης. Θα προσπαθούμε πάντα να σας ενημερώνουμε για τυχόν καθυστερήσεις εάν προκύψουν.

4. Συνεργαζόμαστε με αξιότιμους συνεργάτες παράδοσης που σκοπό έχουν να παραδώσουν τα προϊόντα σας όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Όμως, δεν έχουμε φέρουμε καμία ευθύνη για πιθανές καθυστερήσεις της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρίας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, καλείστε να επικοινωνήσετε με την εκάστοτε μεταφορική εταιρία για το στάδιο της παράδοσής σας.

5. Στο Optima Blinds προσπαθούμε να σας ενημερώνουμε εγκαίρως για όλα τα στάδια της παραγγελίας. Μέσω της ιστοσελίδας μας, μπορείτε κάθε στιγμή να ελέγξετε την κατάσταση των προϊόντων που έχετε παραγγείλει.

6. Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα κωδικό παρακολούθησης (tracking) στο email που έχετε δηλώσει.

7. Οι ταχυμεταφορείς θα προσπαθήσουν να παραδώσουν την παραγγελία σας έως και 3 φορές πριν την επιστρέψουν στο Optima Blinds ή στην τοπική τους αποθήκη. Εάν συμβεί αυτό, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επαναπρογραμματίσουμε την παράδοση.

8. Εάν πρέπει να αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης, ενημερώστε το Optima Blinds πριν από την αποστολή της παραγγελίας για να αποφύγετε οποιαδήποτε καθυστέρηση με την αποστολή. Σε περίπτωση που θέλετε η παράδοση να γίνει σε διαφορετική διεύθυνση από αυτήν που έχετε δηλώσει και η παραγγελία έχει ήδη φύγει από την Optima Blinds, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την συνεργαζόμενη μεταφορική για την πιο γρήγορη παράδοση της παραγγελίας σας.

9. Όλα τα πακέτα είναι ασφαλισμένα κατά τη μεταφορά. Εάν υπάρχει οποιαδήποτε ζημιά στη συσκευασία κατά την παράδοση, σημειώστε το κατά την υπογραφή της παραγγελίας. Μετά την παραλαβή μιας κατεστραμμένης συσκευασίας, φωτογραφίστε το κουτί και σημειώστε εάν αυτό έχει καταστρέψει τα προϊόντα της παραγγελίας. Σε περίπτωση ζημιάς, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία επιστροφής ή επισκευής του προϊόντος.

10. Οποιεσδήποτε καθυστερήσεις ή ζημιές που προκαλούνται από την εταιρεία ταχυμεταφορών που έχει επιλέξει το Optima Blinds είναι ευθύνη της εταιρείας ταχυμεταφορών και δεν αφορά το Optima Blinds με κανέναν τρόπο. Τυχόν ζημιές που προκαλούνται από την εταιρεία ταχυμεταφορών πρέπει να αναφέρονται κατά την υπογραφή της παράδοσης. Εάν υπάρχει οποιαδήποτε ζημιά στα προϊόντα επικοινωνήστε μαζί μας στο support@optimablinds.gr. 

11. Το Optima Blinds θα αντικαταστήσει ή θα επισκευάσει κατεστραμμένες παραγγελίες κατά την κρίση μας, μόλις λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία φωτογραφίας. Ενδέχεται να ζητήσουμε την επιστροφή του προϊόντος πριν το αντικαταστήσουμε.

Ρυθμίσεις cookies