Πολιτική επιστροφών

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Επιστροφές/Ακυρώσεις/Εξαιρέσεις

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως και 3ια του νόμου 2251/1994 για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, (σύμφωνα με το άρθρο 10 της Κ.Υ.Α Ζ1-891/2013, εφαρμόζονται σε συμβάσεις μετά τη 13-06-2014) δεν παρέχεται δυνάμει του άρθρου 3ιβ για προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, ήτοι κατόπιν παραγγελίας.

Ελαττωματικά, κατεστραμμένα προϊόντα, επιστροφές και ανακατασκευές.

Όλες οι παραγγελίες στο Optima Blinds ελέγχονται καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής για ποιοτικό έλεγχο και αποφυγή τυχόν βλαβών. Εάν εντοπίσετε ελαττώματα ή προβλήματα με την παραγγελία σας, δικαιούστε επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος που παραγγείλετε. Σε τέτοιες περιπτώσεις, παρακαλούμε στείλτε μας email ή καλέστε μας εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Απαιτούνται εικόνες των ελαττωματικών συστημάτων για τον ποιοτικό μας έλεγχο. Τυχόν επέμβασή σας στα προϊόντα, θα ακυρώσει κάθε εγγύηση σε αυτά. 

Εάν η παραγγελία φτάσει κατεστραμμένη από τον ταχυμεταφορέα, σημειώστε στο δελτίο αποστολής “κατεστραμμένο” κατά την υπογραφή της παραγγελίας. Το Optima Blinds θα εξετάσει κάθε περίπτωση ξεχωριστά για την επίλυση τυχόν προβλημάτων με την παραγγελία σας.

Καθώς τα προϊόντα αυτά είναι μοναδικά και κατασκευάζονται με βάση τις επιλογές σας,  το δικαίωμα υπαναχώρησης (όπως αναγράφεται παραπάνω) ανακαλείται και η επιστροφή τους δεν είναι δυνατή. Σε περίπτωση που χρειαστεί η ανακατασκευή του προϊόντος λόγω κατασκευαστικού λάθους, ζημιάς στο ύφασμα κατά τη μεταφορά, μπορούμε μόνο να ξαναφτιάξουμε το προϊόν στις ίδιες ακριβώς προδιαγραφές με την αρχική παραγγελία. 

Όταν ένα προϊόν συλλέγεται για έλεγχο από το Optima Blinds, αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 10 εργάσιμες ημέρες για τη συλλογή, την εξέταση και την υποβολή σχολίων σχετικά με τον έλεγχο. Δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές από την αρχική παραγγελία και η αντικατάσταση είναι μόνο σε όμοιο προϊόν. 

Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν εσάς, τον πελάτη, και είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα φτάνουν σε εμάς στην κατάσταση που παραλήφθηκαν. Σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς κατά τη μεταφορά, είναι δική σας ευθύνη να ζητήσετε αποζημίωση από την αρμόδια εταιρεία ταχυμεταφορών.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σύμφωνα με τους όρους που περιγράφονται ανωτέρω για τυχόν ελαττωματικά προϊόντα:

1. Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και της γνωστοποίησής του σε εμάς είτε στο τηλέφωνο 2107101710

είτε στο e-mail: sales@optimablinds.gr

2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης.

3. Αν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του, ο πελάτης θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει άμεσα και δικαιούται την επισκευή ή την αντικατάστασή του με άλλο ίδιο προϊόν ίσης αξίας ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής και όχι την επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με την μεταφορική/courier που συνεργάζεται το Optima Blinds και ο πελάτης δεν χρεώνεται τα μεταφορικά. 

4. Σε περίπτωση που η επιστροφή ξεπεράσει τις 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του, τότε ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα courier.

5. Αν το προϊόν έχει πωληθεί με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο.

Επιπλέον

Το Optima Blinds διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει και να επιστρέψει τα χρήματα της παραγγελίας σας στις κάτωθεν περιπτώσεις: το ύφασμα καταργήθηκε εν αγνοία μας, το προϊόν πωλείται σε χαμηλότερη τιμή από την λιανική λόγω μηχανογραφικού λάθους, η εταιρία courier αδυνατεί να παραδώσει στην περιοχή που βρίσκεται ή το απόθεμα της αποθήκης δεν επαρκεί για ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα ενημερωθείτε για το θέμα. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είμαστε σε θέση να παρέχουμε ένα συγκεκριμένο είδος, θα σας ειδοποιήσουμε το συντομότερο δυνατό. 

Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε έμμεση ή άμεση επακόλουθη ή ειδική απώλεια, ζημία, αποτυχία εξυπηρέτησης ή τραυματισμό, είτε προβλέψιμη είτε όχι για τον Πελάτη ή την περιουσία του Πελάτη, με οποιοδήποτε τρόπο, οποτεδήποτε ή οπουδήποτε προκύψει από την αγορά χρήσης από τους πελάτες ή μεταπώληση των Αγαθών ή οποιαδήποτε παράβαση συμβατικής αμέλειας ή παράβαση οποιουδήποτε καθήκοντος από την Εταιρεία και ειδικότερα δεν ευθύνεται για οικονομική ζημία, απώλεια κερδών, απώλεια επιχειρηματικής δραστηριότητας ή συμβάσεων, απώλεια χρόνου λειτουργίας ή απώλεια χρήσης ή ευθύνης σε τρίτους.

Η Εταιρεία σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση απώλεια ή ζημία που προκαλείται ή προκύπτει από την προμήθεια ή/και τη χρήση οποιωνδήποτε αγαθών που παρέχονται από την Εταιρεία ή που προκαλούνται από ή προκύπτουν από οποιοδήποτε ελάττωμα ή αστοχία σε αυτά τα αγαθά .

Ο Πελάτης θα αποζημιώσει πλήρως την Εταιρεία έναντι όλων των δαπανών, ζημιών, εξόδων και ζημιών που υπέστη ή προέκυψε ή επιδικάστηκε σε βάρος της Εταιρείας σε σχέση με αυτές τις αξιώσεις. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη είτε βάσει σύμβασης αδικοπραξίας είτε με άλλο τρόπο για ελαττώματα στα αγαθά ή για αδυναμία ανταπόκρισης στις προδιαγραφές ή δείγμα ή για ζημιά τραυματισμού ή απώλεια που προκύπτει από τέτοια ελαττώματα ή από οποιαδήποτε επισκευή εγκατάστασης ή οποιαδήποτε εργασία που έχει γίνει σε σχέση με αυτό.

Ρυθμίσεις cookies