1) Τα προϊόντα είναι έτοιμα ή κατασκευάζονται από την αρχή;

Όλα μας τα προϊόντα κατασκευάζονται από την αρχή. Με πρώτες ύλες όπως υφάσματα, μηχανισμούς κ.τ.λ. , διαθέτουμε μια πλήρως σύγχρονη παραγωγή η οποία φροντίζει να κόψει τα υφάσματα και να τα εφαρμόσει με βάση τις επιλογές σας.

 

2) Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να διαλέξω συγκεκριμένες διαστάσεις σε όποιο προϊόν σκίασης παραγγείλω;

Ναι. Όλα μας τα προϊόντα μπορούν να παραμετροποιηθούν αναλόγως τις ανάγκες σας. Ξεκινώντας από τα 50cm πλάτος ή/και 50cm ύψος, όλα μας τα προϊόντα σκίασης μπορούν να κατασκευαστούν στις διαστάσεις που επιθυμείτε. Φυσικά, είναι σημαντικό να μετρήσετε το ύψος και το πλάτος για το προϊόν που σας ενδιαφέρει για να μπορέσετε να προχωρήσετε την παραγγελία σας.

 

3) Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά ή μέσω mail?

Φυσικά! Αν δυσκολεύεστε να παραγγείλετε μέσω της σελίδας, μπορείτε να μας στείλετε ένα mail ή να μας καλέσετε και να μας ενημερώσετε για το προϊόν που σας ενδιαφέρει. Θα πρέπει να γνωρίζετε διαστάσεις, τον χειρισμό, καθώς και τα χρώματα που θέλετε να έχουν οι μηχανισμοί. Για αυτές τις παραγγελίες, η μόνη δυνατότητα πληρωμής είναι μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

4) Υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής;

Δυστυχώς, λόγω φύσης του προϊόντος, η προπληρωμή είναι απαραίτητη για να ξεκινήσει η παραγωγή της παραγγελίας σας. Προς το παρόν, δεν προσφέρουμε αντικαταβολή για κανένα προϊόν.


5) Υπάρχει διαφορά τιμής μεταξύ ηλεκτρονικού - φυσικού καταστήματος;

Ναι, υπάρχει διαφορά μεταξύ τιμών αναλόγως από που θα ψωνίσετε τα προϊόντα. Πολλές υπηρεσίες που προσφέρει το φυσικό κατάστημα (όπως προτάσεις, παρουσίαση μηχανισμών κ.α.) είναι κάτι που το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν μπορεί να προσφέρει. (Το ηλεκτρονικό κατάστημα) απευθύνεται αποκλειστικά σε όσους γνωρίζουν τι θέλουν και δεν απαιτούν καμία ενέργεια από τους υπαλλήλους Optima. Αυτός είναι ο λόγος για την διαφορά τιμών μεταξύ των σημείων πώλησης. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που κάνετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά και ζητήσετε παραλαβή από το κατάστημα, η τιμή αγοράς θα είναι αυτή που έχετε βρει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.


6) Τι σημαίνει το ταμπελάκι "μόνο online";

Πολλά προϊόντα αποστέλλονται κατόπιν παραγγελίας και λόγω φύσης του προϊόντος, δεν είναι δυνατό να δειγματιστούν στα καταστήματα. Αυτό σημαίνει ότι για τα προϊόντα με αυτήν την ένδειξη, ο μόνος τρόπος παραγγελίας τους είναι μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας. Αν έχετε απορία σχετικά με αυτά τα προϊόντα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τους υπαλλήλους στο ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι με τους πωλητές στα φυσικά καταστήματα.

Βέβαια, σε κάποια προϊόντα ισχύει το ακριβώς αντίστροφο. Κάποια προϊόντα που υπάρχουν στο φυσικό κατάστημα δεν υπάρχουν στο ηλεκτρονικό καθώς απαιτείται επεξήγηση και παρουσίαση τους από πωλητή της εταιρίας.


7) Έχω επιχείρηση και θέλω να κοπεί τιμολόγιο. Γίνεται;

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, σας δίνεται η επιλογή έκδοσης τιμολογίου. Εκεί, καταχωρείτε όλα τα στοιχεία της εταιρίας σας (Επωνυμία, ΑΦΜ, ΔΟΥ κτλ) και αυτά τα στοιχεία θα γραφτούν στο τιμολόγιο που θα εκδοθεί. Αν θέλετε να αλλάξετε στοιχεία πριν την αποστολή της παραγγελίας σας, μπορείτε να μας στείλετε ένα e-mail ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις.


8) Υπάρχει δυνατότητα προμέτρησης/τοποθέτησης στον χώρο μου;

Προσφέρουμε στους πελάτες μας στην Αθήνα την επιλογή τόσο προμέτρησης όσο και τοποθέτησης μετά την παραγγελία σας. Το κόστος για προμέτρηση ανέρχεται στα 25 € (με Φ.Π.Α.) και η τοποθέτηση ανέρχεται στα 31 € (με Φ.Π.Α.). Για κάθε επιπλέον τεμάχιο προσθέτετε 10 €. (π.χ. 2 ρόλερ κοστίζουν 41, 3 ρόλερ 51 κτλπ). Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν αποκλειστικά πελάτες εντός Αττικής και γίνονται κατόπιν συννενόησης σας με το e-shop.


9) Πως στέλνετε τα προϊόντα;

Τα προϊόντα με μικρό πλάτος (έως 160cm) αποστέλνονται με την Courier Center, πανελλαδικά. Για τις υπόλοιπες παραγγελίες, εφόσον βρίσκεστε εντός Αθηνών, υπάρχει συνεργάτης ο οποίος μπορεί να παραδώσει στον χώρο σας κατόπιν συνεννόησης. Για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, στέλνουμε τα πακέτα με την μεταφορική που θα επιλέξετε.
Φυσικά, αν θέλετε να αποφύγετε τα μεταφορικά, μπορείτε να παραλάβετε οι ίδιοι σε ένα από τα καταστήματά μας. Εκεί, η χρέωση μεταφορικών είναι δωρεάν.


10) Γιατί κάποια προϊόντα έχουν τόσο μεγάλους χρόνους παράδοσης;

Η εταιρία μας, ως βασικό γνώμονα, έχει την παραμετροποίηση υφασμάτων. Αυτό σημαίνει ότι δεν βασιζόμαστε σε έτοιμα προϊόντα, αλλά αντίθετα, φτιάχνουμε τα ρόλερ με βάση τις ανάγκες του πελάτη. Με βάση το προϊόν που έχετε επιλέξει, το σύστημα που χρειάζεται το ρολό να λειτουργήσει, μπορεί να μην είναι άμεσα διαθέσιμο και να χρειαστεί κάποιες εβδομάδες για να κατασκευαστεί.


11) Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει, τι κάνω;

Προσπαθούμε να παραδίδουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τις παραγγελίες των πελατών μας αλλά ενδεχομένως, υπάρχει περίπτωση κάποια προϊόντα να καθυστερήσουν. Σε κάθε προϊόν, αναγράφεται -στο περίπου- η ημερομηνία που τα προϊόντα αναμένεται να αποσταλούν από εμάς. Όμως, πάντα μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παραγωγή ή την αποστολή μέσω της μεταφορικής. Σε περίπτωση που πιστεύετε ότι η παραγγελία σας έχει ξεπεράσει το χρονικό όριο που αναφέρουμε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να διευκρινιστεί που βρίσκεται η παραγγελία σας.


12) Τι περιέχει η συσκευασία;

Στην συσκευασία βρίσκεται πάντα το προϊόν που έχετε παραγγείλει: ο μηχανισμός/σωλήνας που διαθέτει, τα εξαρτήματα του (εφαρμοσμένα πάνω στο σύστημα) καθώς και το σύστημα χειρισμού του. Οι συσκευασίες δεν περιέχουν ούπα ή βίδες σε περίπτωση που έχετε επιλέξει προϊόν που χρειάζεται τρύπημα στην εσοχή ή τον τοίχο σας.

Ρυθμίσεις cookies