Η εγγύηση Optima Blinds
Όλα τα προϊόντα της Optima Blinds έρχονται με εγγύηση 2 ετών.
Από το σχεδιασμό μέχρι την παραγωγή, κάθε προϊόν Optima Blinds είναι φτιαγμένο για να αντέχει μια ζωή καθημερινής χρήσης. Εάν το προϊόν σας δεν λειτουργεί λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, μετά από συνεννόηση θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με ένα αντίστοιχο, εντελώς δωρεάν.
Η Optima Blinds είναι τόσο σίγουρη για την κατασκευή και τη συνολική ποιότητα όλων των προϊόντων μας που προσφέρουμε εγγύηση 2 ετών για όλες τις αγορές.
Όμως, η εγγύηση των προϊόντων μας δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
• Ακατάλληλη χρήση πέραν της φυσιολογικής φθοράς
• Ξεθώριασμα του υφάσματος με την πάροδο του χρόνου λόγω του άμεσου ηλιακού φωτός ή του καθαρισμού με τραχύ τρίψιμο
• Ατυχήματα και ζημιές από καλλυντικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων σημαδιών, διαρροών και γρατζουνιών
• Ζημιά από το νερό εάν το προϊόν δεν πωλείται ως αδιάβροχο. Δείτε μεμονωμένες σελίδες προϊόντων για πλήρεις λεπτομέρειες
• Θερμική στρέβλωση εάν το προϊόν δεν πωλείται ως κατάλληλο για αίθρια. Δείτε μεμονωμένες σελίδες προϊόντων για πλήρεις λεπτομέρειες
• Προσωπικές αλλαγές που κάνατε εσείς μετά την αγορά του προϊόντος, όπως π.χ. μείωση πλάτους ή ύψους του προϊόντος
• Ζητήματα εγκατάστασης που δεν συμφωνούν με τις προδιαγραφές του προϊόντος. Συμβουλευτείτε την εταιρία για περαιτέρω πληροφορίες
• Μη οικιακή χρήση
• Απώλεια ή κλοπή μετά την παράδοση
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε παρακάτω.
1. To Optima Blinds (στο εξής αναφέρεται ως OB) προσφέρει μια εγγύηση 2 ετών σε όλα τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του ιστότοπού μας. Αυτή η εγγύηση καλύπτει τα ακόλουθα ανταλλακτικά και εξαρτήματα γενικής φθοράς, δηλ.: στηρίγματα, εξαρτήματα ρολοκουρτινών, σωλήνας περιτύλιξης, αντίβαρο, κορδόνια και μπαστούνια χειρισμού περσίδων αλουμινίου, φύλλα αλουμινίου, αλυσίδες και σύνδεσμοι αλυσίδας ρολοκουρτινών, αντίβαρα, ηλεκτροκινητήρες, τηλεχειριστήρια, κασέτες, εσωτερικά εξαρτήματα, κορδόνια, ταινίες και ύφασμα – εκτός από ξεθώριασμα, κοψίματα και τυχόν οικιακές μετατροπές.
2. Απαιτείται απόδειξη αγοράς για να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε αξίωση.
3. Τα προϊόντα που τοποθετούνται σε μη οικιακό περιβάλλον δεν καλύπτονται από εγγύηση, και το Optima Blinds δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημιά ή τραυματισμό που μπορεί να προκληθεί από την εγκατάσταση αυτών των προϊόντων σε τέτοιους χώρους. Τα προϊόντα μας απευθύνονται αποκλειστικά σε ιδιωτικές κατοικίες. Ξενοδοχεία, ξενώνες, σχολεία, airBnB, ενοικιαζόμενα δωμάτια δεν καλύπτονται από αυτήν την εγγύηση.
4. Ζημιές στα προϊόντα όπως για παράδειγμα λέρωμα κόκκινου κρασιού στο ύφασμα ή κατοικίδια που δαγκώνουν τα ξύλινα φύλλα, δεν καλύπτονται από την εγγύησή μας. Επομένως, εάν δείτε τυχόν προβλήματα στα προϊόντα σας κατά την εγκατάσταση, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό - ιδανικά εντός 7 ημερών από την παράδοση.
5. Οποιεσδήποτε αλλαγές στα προϊόντα μας θα ακυρώσουν την εγγύησή τους. Κάθε περίπτωση θα εξεταστεί ξεχωριστά, αλλά κάθε προϊόν έχει κατασκευαστεί με βάση τις ακριβείς διαστάσεις σας κατά την παραγγελία και οι αλλαγές στο προϊόν μετά την παράδοσή του ακυρώνουν την εγγύηση του.
6. Σε περίπτωση επιστροφής, τα προϊόντα επιστρέφονται στα OB για έλεγχο ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία αντικατάστασης ή αλλαγής. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρία. Πριν στείλετε το προϊόν πίσω στην εταιρία, θα πρέπει πρώτα να τραβήξετε μερικές φωτογραφίες του ελλαττωματικού προϊόντος, για να παρουσιάσουμε και να βοηθήσουμε την ομάδα ποιοτικού ελέγχου στις επιθεωρήσεις της.
7. Σε περίπτωση που το συγκεκριμένο προϊόν δεν πωλείται πλέον, θα προσφερθεί μια εναλλακτική λύση αντικατάστασης του ίδιου ακριβώς προϊόντος. Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
8. Σε καμία περίπτωση το OB δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχαίες ή παρεπόμενες ζημίες για οποιαδήποτε άλλη άμεση ή έμμεση ζημία, απώλεια, κόστος, έξοδο ή αμοιβή.
9. Η κακή χρήση ή η εσφαλμένη εγκατάσταση στον προβλεπόμενο χώρο θα ακυρώσει επίσης τη διάρκεια ζωής της εγγύησης OB. Π.χ. μην τοποθετείτε προϊόντα στο μπάνιο που δεν είναι κατάλληλο για συνθήκες υγρασίας, μην βάζετε το ύφασμα ρολοκουρτίνας για πλύσιμο, μην σκουπίζετε τα υφάσματα με χλωρίνη κ.λπ. Κάθε περίπτωση θα εξεταστεί ως μοναδική. Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μας μπορούν να σας συμβουλεύσουν για την καλύτερη τοποθεσία εγκατάστασης κάθε τύπου προϊόντος πριν από την αγορά.
10. Σε καμία περίπτωση το OB δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχαίες ή παρεπόμενες ζημίες για οποιαδήποτε άλλη άμεση ή έμμεση ζημία, απώλεια, κόστος, έξοδο ή αμοιβή. Αυτή η εγγύηση δεν επηρεάζει τα θεσμοθετημένα δικαιώματα του καταναλωτή σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με κάποιο από τα προϊόντα μας, επικοινωνήστε μέσω email στο info@optimablinds.gr ή στο τηλέφωνο 2107101710 , για να συζητήσετε με έναν από τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών μας. Καταλαβαίνουμε τη σημασία της παροχής όχι μόνο βοήθειας αλλά ολοκληρωμένης καθοδήγησης στους αξιότιμους πελάτες μας. Είτε έχετε ερωτήσεις για τα προϊόντα μας, είτε χρειάζεστε τεχνική υποστήριξη ή αναζητάτε βοήθεια για την επιλογή της σωστής λύσης σε είδη σκίασης, οι ειδικοί μας είναι εξοπλισμένοι με τη γνώση και την τεχνογνωσία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των ανησυχιών σας.